Zijn wij op zoek naar jou?

Functie: O&G verpleegkundige, (start) 8 uur per week

Wij, verloskundige praktijk Heemskerk, willen graag ons team uitbreiden. De rol van jou als O&G verpleegkundige is nieuw in onze praktijk. We willen graag samen met jou deze functie verder uitwerken en mogelijk uitbreiden in de toekomst.

Je bent breed en flexibel inzetbaar evt. onder schooltijden. Je directe contact met de zwangeren en het team is betrokken en informeel van aard. Je bent voor de zwangeren een bekend gezicht in ons team. Je werkzaamheden zijn deels administratief  en een toevoeging op het werk wat onze assistentes doen en deels ter ondersteuning van de verloskundige op het spreekuur of de dienstdoende. We bieden ruimte ter ontwikkeling van je kennis en kunde wanneer dit meerwaarde heeft voor de zwangeren en de praktijk. We willen graag starten met 2x 4 uur per week. We staan open voor het onderzoeken van uitbreiding in uren in de toekomst.

Ben jij de enthousiaste O&G verpleegkundige die zin heeft aan de slag te gaan in onze goed georganiseerde praktijk mail je motivatie naar info@verloskundigen-heemskerk.nl

Meer over ons en de vacature weten?
Verloskundige praktijk Heemskerk

Onze praktijk is gevestigd in een modern gezondheidscentrum samen  met andere eerstelijns disciplines in het centrum van Heemskerk. Onze zwangeren vormen een gevarieerde populatie. We hebben twee praktijkassistentes en vaste waarneming. Samen met 3 andere verloskundige praktijken hebben we een eerstelijns echocentrum, we zijn actief  lid van de eerstelijns coöperatie, er is een hechte samenwerking met de tweede lijn en gezamenlijk ontwikkelen we innovatieprojecten t.b.v. integrale geboortezorg.

Wij zoeken een spontane collega, O&G geschoold met affiniteit voor ICT en sociale media, flexibele en pragmatische inslag en de ambitie om de functie vorm te geven en mogelijk uit te breiden. Herken jij jezelf hierin? Dan horen we graag van je!

Graag ontvangen we je reactie voor 10-01-2021, je hoort dan z.s.m. of je uitgenodigd wordt voor een gesprek.

Carola, Sjanne en Suzanne